Phunnyface coloring competition - Vinst

Jag skickade ju in mitt julkort med Phunnyface Nissa och Nisse till Phunnyface färgläggningstävling.

Bidrag till Scrappaloss utmaning v49

Otroligt nog vann jag första pris! Jag är jättestolt och jätteglad! Vinsten består av samtliga stämplar i nästa kollektion från Phunnyface samt äran att få vara gäst-DT i februari. Det ska bli jätteskoj, då jag verkligen gillar deras stämplar.

I Phunnyface blogg kan man nu se nästa kollektion. Den består av 12 stycken stämplar med alla stjärntecken. Själv gillar jag Lejonet bäst. Turligt nog är min yngsta son inte bara född i Lejonets tecken utan också väldigt djurintresserad, så ett kort till honom med Lejonstämpeln är en given succé. Så nu väntar jag bara otåligt på att få hem alla fina stämplar och kunna börja skapa. Jag har redan flera idéer på vad jag ska hitta på.


Kommentarer
Postat av: stephi

stoort grattis igen!!! Inte visste jag att det var så många stämplar-wow!!!

2011-01-13 @ 12:05:29
URL: http://www.stephis-kort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0